Kompletní zpracování mzdové agendy a souvisejících činností
Hlavní odpovědnosti:
Kompletní zpracování mezd a mzdové agendy
Komunikace s příslušnými úřady (OSSZ, zdravotní pojišťovny, FÚ, atd.), příprava podkladů a zastupování společnosti při kontrolách
Zpracování potřebných dokladů a potvrzení pro zaměstnance
Zpracování statistik a reportů pro státní úřady a legislativu
Spolupráce při zpracování docházky
Interní reporting a přehledy pro vedení společnosti
Roční zúčtování daní
Poradenství a konzultace v oblasti mezd
Požadujeme:
Vzdělání: min. SŠ ekonomického směru
Pracovní zkušenosti: praxe alespoň 2 roky – zkušenosti z výrobní společnosti, aktivní znalosti a přehled v oblasti mzdové legislativy, docházkového systému, ZP a znalost programu RON výhodou
Osobní požadavky: zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, schopnost srozumitelně komunikovat
PC: MS Office – Word, Outlook, nutná znalost Excelu
Jazykové znalosti: AJ výhodou
Nabízíme:
Zajímavé pracovní uplatnění v mezinárodní společnosti a moderním prostředí
Odpovídající odměnu a mzdový růst, motivační systém odměňování